Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Konkurs na kartkę walentynkową.

Cel konkursu:

- popularyzacja plastycznej twórczości dzieci i młodzieży,
- uczczenie Dnia Św. Walentego jako patrona zakochanych, w twórczości plastycznej, literackiej,
- kształcenie umiejętności pięknego wyrażania przyjaźni i sympatii w języku angielskim,
- rozwijanie poczucia estetyki, pomysłowości i kreatywnego myślenia,
- wyłanianie plastycznych talentów,
- poznanie tradycji i zwyczajów, pochodzących z krajów anglojęzycznych, powoli
zakorzeniających się w kulturze polskiej,
- dążenie do stworzenia właściwego nastroju towarzyszącego rodzącej się w
Polsce tradycji ŚWIĘTA ZAKOCHANYCH, opartego na szacunku i poszanowaniu wartości, ideałów oraz przekonań drugiej osoby,
- przybliżenie młodzieży szkolnej właściwego znaczenia pojęcia miłość.
Regulamin:
1. Konkurs skierowany jest do uczniów świetlicy oraz klasy III i IV Szkoły Podstawowej nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim.
2. Uczestnictwo w konkursie jest dobrowolne.
3. Celem konkursu jest własnoręcznie wykonanie przez uczniów kartek walentynkowych z wypisanymi życzeniami w języku angielskim.
4. Technika wykonania, ilość oraz format kartek są dowolne.
5. Gotowe kartki należy przekazać pani Annie Odrowskiej w terminie do 14.02.2020 roku.
6. Każda WALENTYNKA powinna zawierać opis: imię i nazwisko autora, klasę.
7. Tylko prawidłowo opisane kartki wezmą udział w konkursie.
8. Jury ocenia kartki biorąc pod uwagę estetykę wykonania, kreatywność i pomysłowość autora oraz poprawność zapisanych życzeń w języku angielskim.
9. Spośród zebranych ozdób wyłonionych zostanie 3 laureatów.
10. Każdy uczestnik konkursu otrzyma dyplom.

Przykładowe życzenia walentynkowe po angielsku:


1. The best and most beautiful things in the world can’t be seen or even touched – they must be felt with the heart. As my love for you…

2. I love you - forever
I hate you - never
You are my whole world!

3. Roses Are Red,
Violets Are Blue,
I Love You More,
Than You Think I Do.

4. The stars in your smile
The glow of your hair
Stars are always present
When you are there

5. I can always see
The stars in your smile
Spend some time with me
Please stay for a while

6. I love my life
Because it gave me you
I love you
Because you are my life

7. I like coffee.
I like tea.
I like you.
Do you like me?